menu

kokox

stickymenu

PELIKAN 400 HYBRID


Benim hybrid dolma kalemlere karşı bir alaka ve merakım var. Kimileri orjinalliği bozuluyor diye pek sevmiyorlar. Bense daha iyi olmaları adına yapıyorum. Zannediyorum birazda kurcalama huyundan kaynaklanıyor. Hybrid ya da melez dolma kalemler, dolma kalem sever camianın alım gücü yüksek olmayan bireylerinin kısıtlı imkanlarıyla gönüllerince en iyi dolma kalemi bulma, yaratma yolunda topladıkları malzemelerle bir araya getirdikleri dolma kalemlerdir. Hatta bu yönteme ilk başlandığında kalemlerin kötü estetikleri yüzünden Frankeştayn Pen olarak adlandırılmış olsalar da bu ismin çağrıştırdıklarından dolayı biraz olsun isimini yumuşatmak için Franken Pen şeklinde değiştirilmiştir. Türkçeye tahvil etmeye kalkarsak Garabet Kalem de denilebilir hybrid kalemlere. Bu ilk olmuyor. Daha öncede böyle bir deneme yapıp sizlerle paylaşmıştım. Dileyenler okuyabilir.

Zaman zaman imkan buldukça böyle denemeler yapıyorum ve kullandığım dolma kalemde bana özel hale geliyor. Resimdeki bir 1955 model Pelikan 400. Arka gövde küt kesim olduğu için bir yeni nesil Pelikan M400 kapağı takmışım. Tabii bana göre çok yakışıklı da sizin için bilemem. Bir de altın ucunun esnekliğinin sınırları nerelerdedir acaba? diyerek denemek amacıyla da zorlamışım.



    Yazmak Keyiftir. Com

blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy